dimecres, 21 de juliol del 2010

UN BALSAM PER EL COR

Últimament en la meva consulta de Vic i Barcelona, me arriben moltes persones tan homes com dones, em símptomes de ansietat i estrès.
Penso que aquesta societat del benestar es quelcom que encara tenim pendent d’assolir.

L’ansietat es un símptoma tan físic com psíquic, l’acumulació de reptes, responsabilitats, exigències i obligacions, acaba teixint una teranyina que ens atrapa, i que acaba tenint una resposta física en el cos com una alteració aguda en els tres plexos nerviosos situats a baix del esternó, rigidesa del diafragma i toràcica, alteració i dificultat de la respiració, ritme cardíac i dificultat per dormir, també canvis significatius en el sistema nerviós vegetatiu. Mols pacients m’arriben em patologies de un, dos i tres anys patint aquest símptomes.


El estrès es originat per una constant estimulació del sistema simpàtic, per un estat de alerta permanent i un ritme frenètic de les activitats prolongat, no hi ha temps de pair les coses, sa acumulen els problemes sense resoldre. El estrès psicològic constant es una malaltia nova del nostra segle que afecta al equilibri natural de les nostres cel-lules i la nostra química, em conseqüències importants com la incapacitat per pogué descansar, falta de concentració i claredat mental, entre altres.


Em unes quantes sessions de massatge oriental i combinant Shiatsu Zen, reflexo Zen
massatge en el ventre i massatges en els diferents punts d’acupuntura la majoria de pacients notant un canvi important .

Al aconseguir una millora significativa, recuperem la claredat mental i un major equilibri emocional que ens donaran la oportunitat de canviar actituds de fons com millorar la auto-estima, no exigir-nos tant, no manipular als altres ni deixant-se manipular, per no repetir un altre cop les mateixes crisis i pogué fruir millor de la vida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada